11 Ekim 2012 Perşembe

Jel Göz Dinlendirici Bant



Jel Göz Dinlendirici Bant
Ürün Özellikleri:

Jel Bantı Isıtıp Gözlerinizi Dinlendirebilirsiniz! Farklı renklerde Lastikli yapısı ile herkese uygundur Çok Kullanımlık Soğuk / Sıcak Jel Göz maskesi.İçerdiği jel formülü soğukluğunu / sıcaklığını uzun süre muhafaza etmekle birlikte katılaşmadığı için uygulanması rahattır. Kullanılan lastik bant sayesinde dinlenirken, TV seyrederken dahi ürünün rahatlıkla uygulanmasına olanak verir.

KULLANIMI

Soğuk Kullanım : Jel göz maskelerini soğuk kullanmak için buzdolabının dondurucu bölümünde en az 1 saat tutmanız yeterlidir.

Sıcak Kullanım : Jel göz maskelerini sıcak kullanmak için kaynar suda 2 dakika bekletmeniz veya mikrodalga fırında en fazla 50 saniye ısıtmanız yeterlidir
Bu ürün göz altı torbalarını ve morluklarını azaltarak sizleri güzel bir göz çevresine ve

dinlenmiş gözle rçevresine kavuşturur

Fiyat:4,5 tl

2 yorum:

  1. Benim de var. Rosmanndan almıştım. Çok severek kullanıyorum. Takipliyorum. Bende bloğuma beklerim :) http://optimistbaykus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Benim de var. Rosmanndan almıştım. Çok severek kullanıyorum. Takipliyorum. Bende bloğuma beklerim :) http://optimistbaykus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil